logo

E-shop

Το ηλεκτρονικό εμπόριο, είτε πρόκειται για λύσεις που απευθύνονται σε πελάτες χονδρικής (B2B), είτε για πελάτες λιανικής (B2C), σημειώνει σημαντική άνοδο τα τελευταία χρόνια και στη χώρα μας.

Τα κλειδιά για μια επιτυχημένη εγκατάσταση ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η άψογη εμπειρία του επισκέπτη (ταχύτητα, λειτουργικότητα, design), η σωστή προώθηση και η ευελιξία στις διαδικασίες της επιχείρησης που θα υποστηρίξουν τη λειτουργία του.

Χαρακτηριστικά

    • Αρχική σελίδα με προτεινόμενα προϊόντα, προσφορές και νέα προϊόντα
    • Ιεραρχική κατηγοριοποίηση ειδών σε απεριόριστα επίπεδα κατηγοριών και υποκατηγοριών
    • Αναζήτηση ειδών με βάση την περιγραφή ή με πολλαπλά κριτήρια όπως την κατηγοριοποίηση του είδους, την εταιρία κατασκευής κ.λπ.
    • Καλάθι αγορών (Shopping Basket)
    • Favorite products (λίστα προϊόντων που θα ήθελε να αγοράσει ο πελάτης)
    • Διαδικασία εγγραφής μέλους - πελάτη (Sign In)
    • Δυνατότητα του πελάτη να βλέπει την καρτέλα του και το ιστορικό των παραγγελιών του
    • Δυνατότητα εγγραφής του επισκέπτη για newsletters
    • Πληρωμή με αντικαταβολή, κατάθεση σε τράπεζα, πιστωτική κάρτα και Paypal
    • Δέσμευση αποθέματος με κάθε παραγγελία
    • Πολυγλωσσικό περιβάλλον
    • Βασικό Search Engine Optimization (SEO)

    • Σύστημα διαχείρισης προϊόντων ηλεκτρονικού καταστήματος με δυνατότητα καταχώρησης κωδικού προϊόντος, εταιρίας κατασκευής, περιγραφής προϊόντος, κατηγορίας, υποκατηγοριών, τιμής καθώς και απεριόριστου αριθμού φωτογραφιών
    • Διαχείριση μελών - πελατών
    • Διαχείριση παραγγελιών
    • Δυναμική ενότητα ανανέωσης προσφορών, νέων προϊόντων και προτεινόμενων προϊόντων

  • Πλατφόρμα ανάπτυξης Woocommerce / Opencart / Magento