logo

Caramel CRM

Το πιο ευέλικτο εργαλείο διαχείρισης πελατειακών σχέσεων.
Διαχείριση προμηθειών, Διαχείριση πελατών, Τιμολόγηση, Διαχείριση αποθήκης, Σύνδεση με MyDATA, Σύνδεση με Eshop. Υποστήριξη custom διαδικασιών.

 

Caramel CRM

THE MOST FLEXIBLE CUSTOMER MANAGEMENT TOOL

 

Τι μπορεί να κάνει το CARAMEL για σας

Το CARAMEL είναι μια εφαρμογή διαχείρισης πελατών και όχι μόνο.

Διαχειριστείτε τους πελάτες σας, βρείτε όλη την επικοινωνία σας μαζί τους, στείλτε τους προσφορές, καταγράψτε τις παραγγελίες τους, εκδώστε τιμολόγια.

Η εφαρμογή, πίσω από ένα εύχρηστο και λειτουργικό interface, κρύβει μια στέρεη υποδομή η οποία μπορεί να υποστηρίξει οποιοδήποτε σενάριο ακολουθεί η επιχείρησή σας.

Διαχειρίζεται προϊόντα με οποιαδήποτε παραμετροποίηση χρειάζεστε (παραλλαγές ειδών (πχ χρώμα / μέγεθος), sets κ.λπ.) καθώς και υπηρεσίες.

Υποστηρίζει όλων των ειδών τα παραστατικά που μπορεί να χρησιμοποιείτε όπως τιμολόγια, δελτία αποστολής, πιστωτικά, προτιμολόγια κ.λπ.

Μπορεί να υποστηρίζει πολλαπλούς τιμοκαταλόγους και εμπορικές πολιτικές (εκπτώσεις),  ανά είδος, κατηγορία ειδών, πελάτη και κατηγορία πελατών και όλα αυτά συνδυαστικά.

Μπορεί να υποστηρίξει οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια μπορείτε να σκεφθείτε για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα.

 

Διαχειριστείτε τις προμήθειές σας

Το CARAMEL μπορεί να υποστηρίξει όλο το κύκλωμα των προμηθειών σας, όπως διαχείριση πελατών, διαχείριση προσφορών από πελάτες, σύγκριση προσφορών, διαχείριση παραγγελιών, τμηματικές παραλαβές κ.λπ.

 

Διαχειριστείτε την αποθήκη σας

Είτε χρειάζεστε μια πλήρως οργανωμένη αποθήκη με ράφια και barcodes είτε σας είναι αρκετή μια πιο απλή οργάνωση, το CARAMEL μπορεί να αυτοματοποιήσει τις διαδικασίες απογραφής, παραλαβών, ετοιμασίας και ελέγχου παραγγελιών και ενδοδιακινήσεων.

Γλυτώστε χρόνο και χρήμα και δείτε ανά πάσα στιγμή το πραγματικά σας αποθέματα.

 

Το CARAMEL είναι κοινωνικό

Η εφαρμογή μπορεί να συνδεθεί αμφίδρομα με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και αφενός να δέχεται και να εκτελεί τις παραγγελίες σας και αφετέρου να ενημερώνει τον τιμοκατάλογό σας και το διαθέσιμο απόθεμά σας.

Υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας με άλλη εφαρμογή ERP που μπορεί να χρησιμοποιείτε είτε online (με webservices) είτε με εξαγωγή δεδομένων σε οποιοδήποτε format (Excel, CSV κ.λπ.)

 

Το CARAMEL μπορεί να γίνει e-shop!

Χρησιμοποιείστε την πλατφόρμα του CARAMEL και για τις offline πωλήσεις σας και για τις online.

Το CARAMEL μπορεί να διαμορφωθεί σε πλήρως λειτουργικό eshop (B2C ή/και B2B) με όλες τις γνωστές λειτουργίες και ακόμη περισσότερες.

Εννοείται ότι η ασφάλεια των δεδομένων σας είναι το πρώτο που έχουμε στο μυαλό μας.

 

MyDATA

Στείλτε δεδομένα στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ αυτόματα τη στιγμή της τιμολόγησης.

 

Versions

BASIC ADVANCED PRO ENTERPRISE
CRM
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΙ
ΕΚΠΤΩΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
ΠΡΟΤΙΜΟΛΟΓΙΑ
ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ – ΔΕΛΤΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
ΤΙΜ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ
ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ – ΕΙΣΠΡΑΞΕΩΝ
ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ MYDATA
ΕΞΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ONLINE ΠΛΗΡΩΜΕΣ
ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ
ΑΡΧΕΙΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ-ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ
ΤΜΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ
ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ
ΕΝΔΟΔΙΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΝΑ ΘΕΣΗ
ΑΠΟΘΗΚΗ
ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΕ BARCODE
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΜΕ BARCODE
ΕΝΔΟΔΙΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ BARCODE
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ (PICKING)
ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ (CHECKING)
ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΕΤΙΚΕΤΤΩΝ BARCODES
EXTRA FEATURES
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
INTERFACE ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ERP
INTERFACE ME E-SHOP
από
 1.500,00 €
από
2.500,00 €
από
4.500,00 €
 ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ